مدرسه مارکت سعی دارد محصولات و خدمات کمک درسی را در سراسر کشور به خصوص مناطق محروم و کم برخوردار تامین و ارائه نماید.
کاربر عزیز؛ داشتن پروفایل شخصی در وب سایت مدرسه مارکت و تکمیل روند فرآیند خرید، به منزلهی مطالعه و آگاهی کامل از قوانین سایت است به همین منظور خواهشمندیم تمامی مفاد مندرج در این صفحه را با دقت کامل مطالعه نمایید:
شرایط و ضوابط:
اطلاعات شخصی کاربر اعم از ایمیل، شماره تلفن و… با حفظ حریم شخصی و به منظور پیگیری رسید و دریافت کالا در سایت ثبت میگردد.
علاوه بر آن به منظور اطلاع رسانی بهتر تخفیفات ویژه و سایر تخفیفات مناسبتی سایت، ایمیل یا پیامک به آدرس الکترونیک و یا شماره همراه ثبت شده کاربر ارسال خواهد شد.
ثبت سفارش به صورت 24 ساعته و ارسال کالا در دو بازه زمانی صبح و عصر خواهد بود و به منظور رفاه حال شما عزیزان با تیمی حرفهای، پاسخگوی سوالات شما در طول روز هستیم.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
مدرسه مارکت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار میگیرند. مدرسه مارکت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد.
با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در مدرسه مارکت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مدرسه مارکت محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت مدرسه مارکت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای مدرسه مارکت محفوظ است. و در اسرع وقت وجوه دریافتی طی 5 الی 8 روز کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت مدرسه مارکت میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس همراه مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، مدرسه مارکت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن پس از نهایی شدن سفارش وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز به دریافت مشاوره تکمیلی در مورد محصول منتخب خود را دارند با تلفن پشتیبانی مدرسه مارکت تماس حاصل فرمایند.
از آنجا که مدرسه مارکت یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط پشتیبان بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد.
در صورت عدم تایید سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۵ الی 8 روز کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.
بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد پیگیری سفارش اینترنتی خود را دریافت کنند و بدیهی است که مدرسه مارکت هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
در رابطه با سرویس تحویل تهران (پیک موتوری) فروشگاه اینترنتی مدرسه مارکت ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
روش ارسال مرسوله در بخش مرکزی شهر تهران، پیک موتوری و مناطق دورتر از مرکز تهران، شهرستان های اطراف تهران و سایر نقاط کشور پست پیشتاز است.
در نظر داشته باشید که از آنجا که تهران یک کلان شهر است ارسال پیکی به تمامی نقاط آن با پیک موتوری مقدور نیست و ارسال بسته در مناطقی که خارج از محدوده ارسال شرکت های حمل و نقل پیکی شهر تهران باشد با پست پیشتاز انجام می شود، به عنوان مثال ارسال مرسوله در مناطق:
جنوب تهران بزرگ : شهرری، کهریزک، خاوران، خاور شهر، باقر شهر، مرتضی گرد، شهرک رسالت،صالح آباد، چهاردانگه، شهرک علائین دولت آباد
شرق: بعد از حکیمیه،شهرک البرز، شهرک امام خمینی، جاجرود، پردیس، دوشان تپه، سرخه حصار، شهرک کوثر، مسگر اباد، شهرک رسولی، شهرک شهرک مخبری
شمال: لواسانات، فشم، کن، اتوبان همدانی، سولوقان
غرب: بعد از میدان دریاچه چیتگر،شهرک چیتگر،شهرک امام رضا ،شهرک شهرداری شهرک همراه شهر، شهرک دانشگاه تهران، شهرک دانشگاه شریف، وردآورد، ملارد، ویلا شهر، پیکان شهر، سرو ازاد(آزاد شهر) ، چهار راه ایران خوردرو و بعد از کیلومتر 9 جاده مخصوص کرج
با پست پیشتاز انجام خواهد شد و زمان تحویل بسته، طبق اعلام شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، سه تا پنج روز کاری بعد از صدور کد رهگیری مرسوله پستی خواهد بود.
عزیزان برای اطلاع دقیق تر از محدوده ارسال پیکی در شهر تهران میتوانند با شماره 09107236504 تماس بگیرند.
خسارت در هنگام حمل و نقل
مدرسه مارکت همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مدرسه مارکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش مدرسه مارکت اطلاع داده شود و مرجوع نمودن کالای معیوبی بایستی تا 48 ساعت پس از دریافت کالا صورت گیرد.
اشکال ظاهری محصول باید حداکثر تا ۱ روز کاری پس از دریافت کالا، به مدرسه مارکت اطلاع داده شود. این سرویس اشکالهای ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مدرسه مارکت از طریق تلفن 09107236504 اطلاع داده شود.
در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویلگرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به مدرسه مارکت بازگردانده شود.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
توجه بند ۱:
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمپ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. اعلام انصراف از خرید محصول بایستی تا 24 ساعت پس از خرید کالا صورت گیرد و عودت آن تا 48 ساعت پس از تحویل کالا صورت گیرد.
توجه بند ۲:
از آنجا که مدرسه مارکت یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است (سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود)
با توجه به اینکه تمامی سفارشات سایت مدرسه مارکت به صورت پرداخت آنلاین قبل از ارسال ثبت و نهایی می شوند. بعد از نهایی کردن سفارش امکان لغو قبل از ارسال وجود ندارد و در صورتی که فاکتور پردازش شده باشد مرجوع کردن سفارش با شرایط ذکر شده به عهده مشتری می باشد.
همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. همچنین در صورت انصراف از خرید (طبق شرایط ذکر شده)، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد مدرسه مارکت در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت مدرسه مارکت در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
خریدار باید قبل از نهایی کردن سفارش در سایت مدرسه مارکت نسبت به دریافت اطلاعات کامل درباره کتاب مربوطه اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کتاب در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و مدرسه مارکت مسئولیتی ایجاد نمیکند.
چنانچه کالای معیوب دیگر تولید نشود، مرجوع وجه و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، محصول دیگری تحویل میگردد.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر وجود مغایرت محصول ارسالی با کالای ثبت شده در سایت یا آسیب دیدگی ظاهری یا معیوب بودن محصول ارسالی ، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مدرسه مارکت برسد، هزینههای ارسال به عهده مدرسه مارکت خواهد بود (پست سفارشی برای شهرستان و پیک موتوری برای تهران) .
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت ارسال شود.
در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان مدرسه مارکت ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
در صورت تایید نقص ظاهری یا فیزیک محصول توسط کارشناسان مدرسه مارکت ، تنها تعویض کالا با کالای مشابه سالم امکان پذیر است و امکان تعویض با عنوان کتاب دیگر یا انصراف از خرید وجود ندارد.
خریداران حداکثر تا ۷ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
سفارشهای ثبت شده در سایت مدرسه مارکت که تا ساعت ۱۶ هر روز کاری(شنبه تا چهارشنبه) در سایت نهایی شوند، حداقل ۱ روز کاری بعد از نهایی شدن ثبت سفارش ، در تهران و شهرستانها، ارسال (تحویل شرکت پیکی یا اداره پست جهت شروع فرآیند توزیع ) خواهند شد.
توزیع بسته هایی که در محدوده ارسال پیکی باشند حداکثر دو روز پس از دریافت مرسوله از مدرسه مارکت و توزیع بسته هایی که تحویل اداره پست جمهوری اسلامی ایران شوند ،طبق اعلام ایشان، حداکثر 5 روز پس از دریافت مرسوله از انتشارات خواهد بود.
روز کاری، فاصله زمانی تحویل به معنای این است که در صورت خرید کالا ، شروع پردازش سفارش حداکثر ۱ روز پس از زمان سفارشگذاری در مدرسه مارکت است.